גודל וסטנדרטים און-ליין

שימוש בתמונה עבור אתר אינטרנט: גדלים וסטנדרטים

אם אתם עומדים להשתמש בצילום שלכם, אלו הם היעדים הכי נפוצים:

1. לוגו  ואייקונים

Favicon:

ה favicon (favorite icon)  הוא ה"לוגו טייפ" של האתר שלכם במנועי החיפוש. לאייקון הזה תמיד יהיה אותו הגודל.

16x16px or 32x32px

כדי שכל מנועי החיפוש  (Chrome, Safari, Mozilla, IE….) יכירו אות הקובץ הוא צריך להיות בפורמט"ico".

הצורה הכי מהירה לעשות  favicon, היא על ידי  יוצר  של favicon. תוכלו לעשות אחד און ליין באתר זה (http://www.favicon.cc)

לוגויים יכולים להיות בגדלים מותאימים אישית. תלוי בערכת העיצוב של וורדפרס עמה אתם עובדים, רק זכרו שהם יותר רחבים מאשר גבוהים.

לוגו:

110×40

225px x 40px

לוגו לתצוגת .Retina תצוגת Retina היא השיטה בה משתמשים חלק מהמוצרים של אפל: Iphone, Ipod Touch, Ipad y MacBook Pro

יש לה את ההגדרה הגדולה ביותר של תמונה מאשר ליתר השיטות. הלוגויים של Retina הם הכי גדולים ועם הרזולוציה.הגבוהה ביותר.

Logo (Retina):

450px x 80px

2. תמונה נבחרת

בכל פוסט או עמוד, אתר קיימים קטגוריות ותגיות.

התמונה הנבחרת היא הויזואל המתוייג של האתר שלכם, העמוד שלכם או הפוסט. תמונה נבחרת תמיד צריכה להיות מאוחסנת באיזשהו פוסט.

3. תמונות בתוך האתר שלכם או הפוסט שלכם.

התמונות בהם תבחרו כדי להדגים מאמר מסויים יכולות להיות מאוחסנות באתר שלכם או שהן יכולות להיות מקושרות עם תמונות אחרות מהאינטרנט.

4. באנרים וסליידרים.

הheaders, (באנר ראשי, כותרת…) באנרס וסליידרס הם ההאלמנטים ההכרחיים לעיצוב אתר אינטרנט או העמוד לכם ברשתות החברתיות

אלו הן המידות הכי נפוצות של באנרים.

[title title="זיכרו:" icon="icon-coffee" animated="yes"] מומלץ שתישמרו את התמונה המקורית במקום בטוח ותעבדו עם עותק ממנה. מעותקים מאותו צילום מקורי ניתן להכין תמונות בגדלים ו או פורמטים שונים לשימושים שונים.

.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s